HTML

Cöcö, tüttürü és Dömdödöm...

2007.06.22. 10:29 zoomy

Hát az úgy volt... Na hogy is volt? Az egész azzal kezdődött, hogy megszülettem, anyám rámnézett, és jaj, de édes felkiáltással fűszerezve megállapította, hogy olyan "Mucis" kinézetem van. Na ehhez csak annyit, hogy Andrea vagyok, ami full találó, mert az férfias nőt jelen, jelenleg 183 cm vagyok, és 88-90 kg, na és én ezek mellett lettem Mucinak becézve. Nem is volt ezzel különösebb baj, amíg fel nem nőttem. Meg amíg szeretett ájbíememhez be nem léptem. Itt ugyanis van egy nikkelbolha, Zsu, aki megtudta, hogy Muci lennék, és akkorát röhögött rajta, hogy még most is bepörög, mint egy búgócsiga, ha eszébe jut. Naponta úgy 600x...
Kösz anyu :-)
Na de lépjünk túl ezen. Ma végre megkaptuk a fényképes belépőinket, hurrá. Valahogy az senkinek nem tűnt fel, hogy az egyik szemem alig látszik, mert belevillant a vaku a szemüvegbe. Bár egy sima paint-tel lehetett volna retusálni, de minek, ugye. Nem gond. Anyu ma lejön hozzám, mert megtudta, hogy annyi pénzem nincs, hogy én menjek fel Pestre. Nembaj, legalább lesz kajám, meg pénzem, jöjjön csak, úgyis 2 hete nem láttam. Exem meg kitalálta, hogy nyáron mi lenne ha együtt nyaralnánk pár napot.... Mondom oké, de azért kiváncsi leszek én arra, hogy mit is akar ez jelenteni, mert nagyapám telkére akar lejönni, mert attól nem messze lesz egy koncert ami érdekli, de akkor már úgy gondolta, hogy miért ne maradna pár napot pluszba. Maradjon..  Igazából most nem blogot kellene írnom, hanem tanulnom kéne, de péntek van, semmi kedvem hozzá... Azért lehet, hogy megerőszakolom a lelkem, és belevágok valamikor, de majd csak később. Tegnap tök jó vihar volt, élveztem nagyon :) Megpróbáltam levideózni több kevesebb sikerrel. Azért lett egy két jó pillanat, de nem sok. Azon gondolkoztam (micsináltam?) hogy milyen kicsi a világ. Van egy munkatársam, aki nemsokára a lakótársam lesz. Ez idáig oké. Mondjuk vicces, mert úgy volt, hogy nem költözik oda, mert egy másik csak jött helyette, aztán az a másik mégse jött, ő meg felhívott, hogy megvan e még a szoba, de nem tudta, hogy engem hív, volt nagy mulatás, mikor rájöttünk, hogy minket az isten is lakótársnak teremtett. Szóval ő fog beköltözni, kiderült, hogy mekis volt, ráadásul pont akkor lépett ki amikor én. Ja, és még valami: iwiw-en néztem, hogy ismeri az exem legjobb haverját. Fasza. Szóval tényleg kicsi a világ. Dömdödömről meg annyit így a végére, hogy tökre beköltöznék a négyszögletű kerek erdőbe Mikkamakka mellé, Dömdödömhöz, és akkor én is nyerhetnék szavalóversenyt. Meg is lenne a versem: Tüttürü-tü-tüttürü, tüttürü-tü-tü, tüttürü-tü-rü-türrü, tüttürü-tü-tü. Vagy, ha ez nem jó, akkor olláolláo, viziló? Na szép napot mindenkinek, és tessék örülni, hogy a világon vagyunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoomy.blog.hu/api/trackback/id/tr77103705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása