HTML

Mire...

2007.06.25. 15:26 zoomy

Mire megtanultam a leckét

már új lecke van

mire elmentem a holdra

már megjöttek onnan

mire találtam egy álmot

a kirakatban állt

mire divatba jöttem volna

nekem már derogált

semmire nem vagyok jó

semmire nem vagyok képes

néha egy kicsi szex

de attól mindenki mérges

már elmúltam 20

még nem vagyok 40

tudom, hogy kell győztesnek lenni

de nincsen hozzá kedvem

mire elmúlt a náthám

már halott voltam

mire megjött az orvos

már meggyógyultam

mire volt végre egy csillag

már lehozta más

mire kiértem a hídra

már mindenki beugrált

mire eljött az érzés

már gondolkodtam

azon hogy milyen lesz

és elment nyomban

mire kinyögtem végre

már rádióba' szólt

mire megcsináltam a cselt

már berúgták a gólt

 

Szólj hozzá!

Címkék: élet lencse

A bejegyzés trackback címe:

https://zoomy.blog.hu/api/trackback/id/tr92105560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása