HTML

Üzemmódok a fogkeféhez

2012.10.22. 21:15 zoomy

Az előzőekben bemutattam a Philips SoniCare DiamondClean fogkefét, vázlatosan, most egy kicsit bővebbre veszem, jobban megismertetem. 

Először is technikai adatok: 

Fogmosási teljesítmény

Sebesség: Akár 31 000 tisztítómozdulat percenként
Teljesítmény: Akár 100%-kal több lepedéket távolít el
Egészségügyi előnyök: Egészségesebb fogíny mindössze két hét alatt
Fehérítő hatás: 2X fehérebb fogak
Időzítő: Smartimer időzítő és quadpacer vezető
Módok: 5 üzemmód

Könnyen használható

 

Fogkefefej rendszer: Egyszerűen rápattintható fogkefefejek az optimális higiénia érdekében
Fogmosási idő: Akár 3 hét
Akkumulátor-jelző: Világító ikon jelzi az akkumulátor élettartamát
Markolat: Karcsú, ergonomikus kialakítás a kényelmes fogásért.
Kijelző: A megvilágított kijelző mutatja a kiválasztott üzemmódot, és láthatatlanná válik, ha a készülék ki van kapcsolva.

Na akkor nézzük ezeket az üzemmódokat!

Clean: sima tisztítás, 2 perces hosszal, és extra erős motorral :) Csak akkor használandó, ha sikerült megszokni, nekem eleinte túl erős volt.

Clean & White: lényegében ugyanaz, mint az első, azzal az eltéréssel, hogy itt van pluszba 2 x 15 mp arra, hogy fehérítsen is. Lesz ilyen volt-ilyen lett képpárom is, csak megvárom, hogy legyen ideje hatni. 99%-ban ezt használom, ez az érdekem :)))

Polish: Lényege, hogy a fog felületén elsimítja a kisebb egyenetlenséget, políroz. Őszintén szólva ez egy olyan dolog, amit én fogorvosra bíznék, nem magamra, nem is próbáltam ezt az üzemmódot, kicsit szkeptikusan állok hozzá.

Gum Care: az íny állapotán javít rendszeres használat esetén. Előnye, hogy tényleg mókás érzés, mikor az ínyedet masszíroztatod vele, csak nekem mindenem csikis, így ez sem az én üzemmódom :)

Sensitive: lényege, hogy kevésbé van olyan érzésed, mintha egy betonfúró kalapács lenne a szádban. Nekem jó volt addig, amíg meg nem szoktam a motor erejét. Amióta megszoktam, nem használom, mert az erősebb verziónál remélem a hatás is jobb lesz.

Árgépen is utánanéztem, 55ezerért adják (plusz posta) A vélemények számomra azért kevésbé relevánsak, mert 90%-ban trnd-esek írnak oda is, és nem feltétlen azért mert az az őszinte véleményük, hanem mert azt hiszik ezzel jobbak lesznek bárkinél. Inkább külföldi oldalakon érdemes szerintem utánanézni, ha objektívebb képet akar kapni, és nem ömlengést olvasni, hogy milyen király, és vedd meg mindenképp, mert világbajnok, holott sokaknál ez egy havi kajapénz... Persze aki megteheti vegye meg mert tényleg marha poén fogkefe, de legyünk reálisak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zoomy.blog.hu/api/trackback/id/tr574863329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása